WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
AboutLinksSweetheartEntries

________________________________________________________________________________________
November 13, 2011 | 5:04 AM | 0 Atasinchi
 



Okayy , nampakk tak gambar kat atas tuhh ? Sungguh , ikhlas dari hati sekarangg aku dahh sayangg dekat kau :) Aku pon tktahu sejakk bile aku dahh terrrrr-sayangg dekat kau .

Aku tahu , kau masihh sayangg kan EX kau . Tapi aku tk akan paksa kau untuk kau sayangg aku balikk . Aku tkberharap kau bolehh balas perasaan aku . Aku dengan kau cuma ADIK dan ABANG angkat sahaja . Tklebih . Tapi , perasaan sayangg yangg lain pulakk timbul . Aku pon tktahu kenapa dan bila ia terjadi . Aku tksangke benda ny boleh jadi . Aku taknak , aku paksa diri aku supaya sayangg kau cume sebagai abangg angkat , tapi tkboleh . Hanya ALLAH jea tahu , perasaan aku macam mana dekat kau . Mesti kau fikir aku ny budakk-2 lagi . Yelah , kau dah besar . Aku budak-2 lagi . Mana lah kau nakk budak-2 macam aku ny kan ?

Setiap kali kau hantar text dekat aku , mesty aku senyum-2 sendiri macam orangg gila . Dan setiap kali kau text aku , mesti aku nakk balas sebab aku taknak kau menunggu aku . Aku taknak kau tunggu aku reply text aku .

Tadi dalam pukol 7.12 malam , aku call kau sebab kau suruh aku call .Then , aku call lahh kau , aku ingat kan apebenda , ruparupa nye , kau cakap "SAJEJE" Kau nakk tahu tak masetuh aku buat ape ? Aku golekgolek atas katil mak aku . Habis serabut katil mak aku . Lepastuh , aku tanye kau dah makan belum ? Lepastuh kau jawab "DAH DEA TAKNAK SUAPKAN" Aku senyum gile babenggg mase tuh . Aku happy sangat . Kalau satu hari kau tktext aku , aku rase bosan sangat . Aku suka dengar suare kau . 


If aku call kau , lepastuh aku cakap " K lah , dea bzy kan ? Orangg taknak ganggu" Lepastuh mesty kau cakap , " ee , kau asal gedik neyy ? " FUHH ! Ayat kau menusuk betol ! Tapi aku suka bergurau dengan kau . Aku sayangggg sangat sangat dekat kau . Aku harap kau tkbace ENTRY aku kali neyy . KHAS UNTUKK KAU sayanggg :*


KHAS UNTUK KAU , CAPITAL M.K.T ♥
HOPE KAU TKBACE ENTRY AKU NI :'D



Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


My name is Nur Asyikin Syafinaz Jaafar . This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
Makesure left your foot print at my chatbox :DD
I've CCTV here >.< Kbyeeeeeeeeeeeee
_______________________________________
◕ Pemilik Tanah ◕