WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
AboutLinksSweetheartEntries

________________________________________________________________________________________
November 5, 2011 | 9:49 AM | 0 Atasinchi
Haii :D
Selamat Hari Raya Aidil Adha :')
Dah lame dahh aku tkupdate blogg . 
Rase rindu pon ade jugak tau .

Haa , nak cite neyy , aku dah ter-letakkan harapan aku kat
sorangg laki neyy . Tapi dea dah hancurkan harapan aku .
Dulu bukan mane lagi kanda-dinda lagi dengan aku ,
Sekarangg , IM geti agaknye nak balas .

Hmm , salah aku jugakk , sebab letak harapan tinggi dekat dea .
Aku tahu , aku tak setandingg dengan dea ,
Tkpe aku lah , ini mungkin ujian untuk aku ,
Aku REDHA dengan KUDRAT ALLAH .
Aku terime dengan hati yang terbuka walaupon hati aku neyy siket terluke .

Aku tahu , aku neyy baru 14tahun , dea dah 17tahun ,
Mane mungkin budakk tuh nakk budak-2 macam aku neyy ,
Bak kate orangg , mane ade standard coupss dengan budak bawah umur ;)
Aku tahu , mase tuh , kau saje-2 jea ckap macam tuh dekat aku ,
Kau just nakk sedapkan hati aku jea .

Aku kan budak-2 lagi , kalau tkjage hati , kangg menangis sape yangg susah .
Aku tkboleh fikir yangg bukan-2 lagi ,
Aku kene tumpukan perhatian aku dekat FINAL EXAM jea .
Itu pon tinggal brape hari jea lagi .
Lepastuh kau dahh bebas macam burung dah sembuh drpd saketnye .
Aku dahh tak kene kong-kong lagi dalam hidup aku  ,
Lepastuh , aku nak buad ape , buad lah ,
Insya-ALLAH tak kan ade penghalang nye . :)


Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


My name is Nur Asyikin Syafinaz Jaafar . This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
Makesure left your foot print at my chatbox :DD
I've CCTV here >.< Kbyeeeeeeeeeeeee
_______________________________________
◕ Pemilik Tanah ◕